Açık Öğretim Lisesi Çalışma Konuları


Açık Öğretim Lisesi Ders Notları

Almanca 1
Fizik 1
Matematik 1
Almanca 2
Fizik 2
Matematik 2
Almanca 4
Fizik 3
Matematik 3
Almanca 5
Fizik 4
Matematik 4-5
Analitik Geometri 1
Fizik 5
Matematik 6
Analitik Geometri 2
Fizik 6
Matematik 7
Fizik 7
Matematik 8
Fizik 8
Milli Güvenlik 1-2
Biyoloji 1-2
Fransızca 1
Psikoloji1
Biyoloji 3
Fransızca 2
Psikoloji2
Biyoloji 4
Geometri 1
Sağlık Bilgisi 1
Biyoloji 5
Geometri 2
Sağlık Bilgisi 2
Biyoloji 6
Geometri 3
Sanat Tarihi 1-2
Biyoloji 7
Geometri 4
Biyoloji 8
Geometri 5
Coğrafya 1
Geometri 6
Tarih 1
Coğrafya 2
Geometri 7
Tarih 2
Coğrafya 3
Geometri 8
Tarih 3
Coğrafya 4
Girişimcilik 1
Tarih 4
Coğrafya 5
Girişimcilik 2
Tarih 5
Coğrafya 6
Tarih 6
Coğrafya 7
T.C.İnkılâp Tarihi
ve Atatürkçülük1

Coğrafya 8
İngilizce 1
T.C.İnkılâp Tarihi
ve Atatürkçülük2

Çağdaş Türk ve Dünya Tarihi 1-2
İngilizce 2
Trafikve İlk Yardım Eğitimi 1-2
Demokrasi ve İnsan Hakları Eğitimi
İngilizce 3-4
Dil ve Anlatım 1
İngilizce 5
Dil ve Anlatım 2
İngilizce 6
Course Book

Turk Edebiyatı 1
Dil ve Anlatım 3
İngilizce 6
Work Book

Turk Edebiyatı 2
Dil ve Anlatım 4
İngilizce 7
Course Book

Turk Edebiyatı 3
Dil ve Anlatım 5-6
İngilizce 7
Work Book

Turk Edebiyatı 4
Dil ve Anlatım 7-8
İngilizce 8
Course Book

Turk Edebiyatı 5
Din Kültürü ve
Ahlak Bilgisi 1

İngilizce8
Work Book

Turk Edebiyatı 6
Din Kültürü ve
Ahlak Bilgisi 2

İş Güvenliği 1-2
Turk Edebiyatı 7
Din Kültürü ve
Ahlak Bilgisi 3

İşletme
Turk Edebiyatı 8
Din Kültürü ve
Ahlak Bilgisi 4

Kimya 1-2

Din Kültürü ve
Ahlak Bilgisi 5

Kimya 3

Din Kültürü ve
Ahlak Bilgisi 6

Kimya 4

Din Kültürü ve
Ahlak Bilgisi 7

Kimya 5

Din Kültürü ve
Ahlak Bilgisi 8

Kimya 6

Ekonomi 1-2
Kimya 7

Felsefe 1
Kimya 8

Felsefe 2
Mantık1-2














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen yorumlarınızda genel kurallara uyunuz. Teşekkürler...

Bağlantılar

Görevimiz sizi doğru adrese ulaştırmak.Web Counter Pagerank Top
Academics blogs Education Academic Exam Information Internet Science History blog search directory Blog Directory